Jednoduše použitelný elektronický systém spisové služby
Přesvědčte se sami, jako již mnoho našich spokojených klientů, že používání elektronické spisové služby TESS Online, je jednoduché, rychlé, přehledné a pohodlné.
K tomu všemu navíc dáváme zdarma srozumitelné návody a know-how, o čem spisová služba je.
Elektronická spisová služba pro:
Proč si aplikaci pořídit?
Zprovoznění a nastavení aplikace
Vytvoříme instanci aplikace
V prvním kroku zprovoznění založíme novou instanci vaší aplikace s unikátní webovou adresou.
Propojíme elektronické schránky
Propojíme s aplikací vaší datovou schránku a e-mailovou schránku určenou pro elektronické podání.
Nastavíme uživatele a oddělení
Nastavíme v aplikaci vaši strukturu organizace. Zadáme uživatele, jejich role, oprávnění a vazbu na oddělení.
Definujeme základní údaje
Definujeme základní údaje - název organizace, adresu, kontakty, tvar čísla jednacího a JIDu (jednoznačného identifikátoru).
Importujeme spisový plán
Importujeme do aplikace náš vzorový spisový plán nebo ten, který jsme společně zpracovali na míru vaší organizace.
Zaškolíme vaše pracovníky
Zaškolíme vaše pracovníky vzdáleně pomocí instruktážních videí, nebo vzdálenou on-line prezentací naživo.
Začnete v aplikaci pracovat
Začnete pracovat v ostrém provozu a po celou dobu Vám bude k dispozici poradce na telefonu a e-mailu.