Spisová služba pro veřejné instituce
TESS Online, ucelené řešení elektronické spisové služby pro příspěvkové organizace a ostatní organizace veřejné správy. Součástí služby je elektronický systém, který je na bázi webové aplikace – má jednoduché, přívětivé a přehledné prostředí. Ve veřejných institucích, kterých se povinnost elektronické spisové služby týká, využijí pracovníci s dokumenty veškeré výhody řešení a jedinečné funkce, které TESS Online nabízí.
Mohlo by vás zajímat
Proč si službu TESS Online pořídit?
Postup zprovoznění elektronické spisové služby
Vytvoříme instanci aplikace
V prvním kroku zprovoznění založíme novou instanci vaší aplikace s unikátní webovou adresou.
Propojíme elektronické schránky
Propojíme s aplikací vaší datovou schránku a e-mailovou schránku určenou pro elektronické podání.
Nastavíme uživatele a oddělení
Nastavíme v aplikaci vaši strukturu organizace. Zadáme uživatele, jejich role, oprávnění a vazbu na oddělení.
Definujeme základní údaje
Definujeme základní údaje - název organizace, adresu, kontakty, tvar čísla jednacího a JIDu (jednoznačného identifikátoru).
Importujeme spisový plán
Importujeme do aplikace náš vzorový spisový plán nebo ten, který jsme společně zpracovali na míru vaší organizace.
Zaškolíme vaše pracovníky
Zaškolíme vaše pracovníky vzdáleně pomocí instruktážních videí, nebo vzdálenou on-line prezentací naživo.
Začnete v aplikaci pracovat
Začnete pracovat v ostrém provozu a po celou dobu Vám bude k dispozici poradce na telefonu a e-mailu.