fbpx
T-MAPY | Kontaktujte nás

Spisová služba pro příspěvkové organizace

Elektronická spisová služba nemusí být, jak tomu často bývá, složitou záležitostí. Vedení spisové služby v příspěvkové organizaci může být jednodušší, než se zprvu zdá. Jako dodavatelé elektronické spisové služby a plné metodické podpory vedení spisové služby pro příspěvkové organizace se snažíme, aby používání aplikace a následná agenda práce v nakládání s dokumenty, byla pro pracovníky organizací, co možná nejjednodušší a samotná aplikace uživatelsky přívětivá.

Aplikace TESS Online je elektronická spisová služba vhodná pro:

Povinnost vést spisovou službu příspěvková organizace určitě má, ovšem nemá povinnost ji vést v elektronické spisové službě.

 

Výhody

Zprovoznění do 24 hodin

Aplikaci lze zřídit a zprovoznit od objednávky do 24 hodin v případě, že je zajištěna rychlá součinnost klienta i jeho dodavatelů.

Snadná tvorba a odeslání úředních dokumentů

Aplikace umožňuje snadné a rychlé vytvoření a vypravení úředního dokumentu, který je automaticky opatřen číslem jednacím/číslem spisu. Dokument lze odeslat na jedno kliknutí datovou zprávou, e-mailem nebo vytisknout a odeslat Českou poštou. Agendu úřední práce lze vyřídit v rámci několika jednotek minut.

Uživatelská podpora 8-16

8 hodin 5 dní v týdnu je vám k dispozici uživatelská podpora, která Vám poradí s čímkoli ohledně TESS Online, výkonu spisové služby a archivnictví.

Jednoduchá práce s aplikací

Metodický postup 6ti kroků práce s aplikací zajistí velmi jednoduchý a rychlý příjem, zpracování, odeslání i uložení dokumentů. V sekci videoškolení elektronické spisové služby si těchto šest jednoduchých postupů můžete shlédnout a poté vyzkoušet v demo spisové služby.

Dostupnost 24/7 online

TESS Online je elektronická spisová služba přístupná z vašeho PC nebo notebooku 24 hodin denně z jakéhokoliv místa s připojením na internet.

Aktivní pomoc při skartačním řízení

Pomůžeme Vám aktivně se skartačním řízením a předáním dokumentů do archivu. Při celém procesu Vám bude telefonicky a online nápomocná technická podpora. TESS Online Vám každý rok bude signalizovat, které dokumenty máte předat do oblastního archivu digitálně a které v listinné podobě.

Tvorba spisového řádu a plánu

V případě potřeby Vám pomůžeme vytvořit spisový řád a plán na míru vaší organizaci včetně správně nastavených úředních lhůt. Jsme od A do Z s Vámi ve všech vašich procesech úředních jednání a souvisejících úředních dokumentů.

Vybrané reference

Centrum sociálních služeb Hrabyně

Spisovou službu Tess Online jsem si vybrala průzkumem trhu na webu ze čtyř spisovek, jelikož se zrovna tato jevila pro naši organizaci přehledná a pro ovládání snadná. Zprovoznění aplikace proběhlo dálkově a taktéž zaškolení a práci s aplikací jsem byla schopna zvládnout prostřednictvím videí na stránkách poskytovatele a z dostupných návodů. Veškerý problém s aplikací je prostřednictvím telefonické podpory řešen téměř během několika hodin. Přeji společnosti T-mapy hodně zdárných softwarů a aplikací pro pohodlí nás uživatelů.

Petra Chromá (asistentka ředitelky)

Centrum sociálních služeb Hrabyně

Ceník

PROFI
21 700 Kč
ročně s DPH

Elektronická spisová služba
ePodatelna
Datová schránka
Spisovna
Šablony dokumentů
Spisový řád a plán
Podpora on-line a na telefonu
Legislativní podpora (školení, tipy, …)
Přípravy šablon dokumentů
Notifikace do e-mailu
Vlastní přednastavená filtrace
Schvalování dokumentů
Automatizace pomocí nastavení workflow dokumentů

Doporučeno
STANDARD
14 500 Kč
ročně s DPH

Elektronická spisová služba
ePodatelna
Datová schránka
Spisovna
Šablony dokumentů
Spisový řád a plán
Podpora on-line a na telefonu
Legislativní podpora (školení, tipy, …)
Přípravy šablon dokumentů

BASIC
10 150 Kč
ročně s DPH

BEZ UŽIVATELSKÉ PODPORY

Elektronická spisová služba
ePodatelna
Datová schránka
Spisovna
Šablony dokumentů
Spisový řád a plán