fbpx
T-MAPY | Kontaktujte nás

Bezpapírová kancelář a digitalizace úřadu

- David Dobrovolný
Zobrazeno: 165x
eSSLNovinkyZajímavosti

Nacházíme se v roce 2025 a ve vašich skříních již nejsou žádné papírové dokumenty. Veškerou úřední agendu, oběh dokumentů v organizaci a elektronické skartační řízení probíhá v plně digitální spisové službě. Zní to jako utopie? Již dnes máte možnost se o takovou budoucnost zasadit.

Aplikace TESS Online je navržena pro plný chod vašeho budoucího bezpapírového úřadu díky napojení na Czech POINT.

Digitální úřad a oběh dokumentů elektronicky ve třech krocích

Postup ve třech krocích, jak lze vést bezpapírový úřad/kancelář a nechat obíhat dokumenty zcela digitálně:

 

1. DIGITALIZACE PAPÍROVÉHO DOKUMENTU

V prvním kroku oskenujete papírový dokument na vaší tiskárně nebo jej vyfotíte mobilním zařízením.

 

2. NAHRÁNÍ DO APLIKACE POD ČÍSLO JEDNACÍ

Soubor z tiskárny nebo mobilního zařízení nahrajete do přílohy záznamu čísla jednacího.

 

3. AUTORIZOVANÁ KONVERZE DO DIGITÁLNÍ PODOBY

Kliknete na ikonu autorizované konverze do digitální podoby v příloze záznamu čísla jednacího a aplikace provede spojení s Czech POINTem a konverzi provede.

 

Takto jednoduše lze vést spisovou službu zcela elektronicky.

 

Máte zájem o bezpapírové řešení a oběh dokumentů v organizaci?

 

Kontaktujte nás pro cenovou nabídku.